
דור 3, חבילות ושירותים, והמון המון אותיות קטנותזהו. כבר יותר מכמה חודשים שאני עוקב ברצף אחרי התנהלות חברות הסלולר, ניידות המספרים ושאר הירקות הסובבים והחלטתי שהגיע הזמן לשתף. כמה כסף אתם מוציאים בחודש לחברה הסלולרית שלכם, למה כן משתלם לשלם יותר לחנות פרטית ולא כדאי להתחבר לחברה סלולרית. הכל ועוד.
בהמשך השבוע הנוכחי אני אפרסם פוסטים (כבר ממחר) על הדור השלישי, המערכת הפתוחה סמביאן, חברות הסלולר וניידות המספרים.
אנחנו נתחיל מדיעה כללית על השוק הסלולרי ומשם נעבור שלב שלב. יהיה מענין.
* כל הפרויקט הזהה יקוטלג תחת התג "מבצע סלולרי".
והינה לכם מידע עסיסי: ביום חמישי יתפרסם פוסט סיכום שנה של השדון – מאיפה זה התחיל, לאן זה הלך ולאן אני שואף עם השדון. שווה לחכות.
