GlossyBlue היא אותה תבנית היפה והוובית 2.0 שעשתה ללא מעט ממכם בעיות והם באו על פתרונם.
אחרי התוסף חשבתי שזהו (אבל מתברר שלא), אז לבינתיים הוצאתי שחרור חדש (+ התעדכנו לגרסה החדשה שיש באנגלית – שיש בה לא מעט שינויים בעצמה).
אתם מוזמנים לעבור ולקרוא על התיקונים והתבנית (למי שפיספס), אבל אני מציע לכולם לחכות, יצאה לניסיון תבנית וובית 2.0 מדהימה לא פחות מGlossy שכנראה תשוחרר במהלך סופ"ש הבא או מחר (נראה מה הטסטרים אומרים על זה).
