Xhtml 1.1 מאכזב: מה הקטע?

שיתוף פוסט זה

כן חבריי,
נתקלתי היום במשהו כ"כ מפגר של Xhtml עד שבאמת אלוהים יודע למה החליטו לעשות אותו.

בקישור כאשר רוצים לפתוח חלון חדש יש טרגט (target).

ב- Xhtml 1.1 החליטו שלא נאה להם שtarget נמצא אחרי ה- href (כלומר *a target="_bla" href*=*"h**p://w*w.blabla.com*"* */a*).

target לפני.

מהו הקטע הזה ומה מעניין לכם שהוא אחרי? (והשאלה הגדולה יותר: איך מטפלים בזה בוורדפרס).

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו