חברת Google, מגיע למקום חדש, ואולי גם כלי חדש לשירות הדואר. והינה לידידנו שחר, הפתעה נחמדה. מהיום, בשירות של גוגל, הדוא"ל הוובי, קיים גם נגן מוזיקה.
כנראה, כחלק מסיום של Gmail מגרסת Beta, הם יצאו גם בשיפור שיכניס להם עוד נקודה למגרש השני של המתחרות, והפעם, לא צריך להוריד את המוזיקה למחשב באין צורך, או לא צריך לעשות בדיקה ראשונה דרך הורדה למחשב, אפשר, מעכשיו, דרך התיבה.

נסו גם אתם, זה עובד, ואפילו מעולה. נקווה שלפני ההכרזה הרישמית ליציאה, נראה עוד כמה כלים כאלו, חדשים, נוצצים, שהשירות יפתיע, בשביל יציאת הבטא הארוכה.
נקווה בשביל כולנו.
