
אזרח המדינה ב2010מנחם היקום מהדרום טקבק על כתבה בYnet: " הצעות החוק החדשות: הדרך לישראליסטן". אני מזדהה עם הכאב.
ישראל היא מזמן מדינת עולם שלישי ואינה בשום פנים מדינה מערבית מתוקנת.
הבעיה אינה נעוצה דווקא ביחס של חברי כנסת אל רעיונות כמו חופש מחשבה, וחופש העיסוק.
הבעיה העיקרית היא התדרדרות בכל תחומי החיים במקביל, כך שכאשר החוקים הנוכחיים עוברים לאף אחד כבר לא אכפת.
ההתדרדרות הזו מתחילה ממערכת חינוך עלובה, הבולעת אל קרבה מליארדי שקלים בשנה, והתוצר הסופי העלוב שלה הוא טוקבקיסטים כמו אילנה לוי, כאן על מסך זה. התוצרים העלובים הללו תופסים נתח הולך וגדל בכל מקומות העבודה ומדרדרים את חיינו עוד יותר.
ההתדרדרות מתחילה מזה שבתי החולים שלנו עלובים, יקרים, לא יעילים, המשטרה שלנו אינה יכולה להגן עלינו בפני פורעי חוק,
העיריה לא תתן לנו שרות, מפעלי ענק יזהמו את האוויר שלנו ולא יעמדו לעולם לדין, נהג ידרוס את ילדכם בעודו מסוממם ויוכנס לכלא לחצי שנה בלבד, כי גם הפרקליטות ובתי המשפט הפכו עלובים וחסרי רגש.
הצבא שלנו כבר מזמן אינו מסוגל לנצח, אם כי הוא עדיין מייצר רושם שמונע מאוייבנו לחסל אותנו.
המטקבק פיטר פן מפטר:
אין צורך באחמידנג'ד או נסראללה, אנחנו כבר נדאג לחסל את עצמנו
אם אנחנו רוצים מתכון לחיסול עצמנו, אנחנו בדיוק עושים אותו. כן אני מדבר גם אל עצמי.
הגיע הזמן שאזרחי מדינת ישראל, שחרתה על דגלה להיות דמוקרטית, לדרוש חוקה. בלי חוקה, חוקים כאלו ימשיכו לעבור ואנחנו נהיה בדיוק באותו האקווריום ביחד עם דג הזהב למעלה. זוהי אינה מטאפורה.
סגור לתגובות. פתוח לפינגיונים (:
