היי לכולם! 🌟
יום 13 לאתגר ImP-Act. היום בעיקר ניסיתי לחשוב על הדבר הזה שנקרא פחד. ואיך אפשר להתמודד איתו ולהסתכל לו בעיניים.
__
לכולנו יש דברים שלא מאפשרים להתקדם, חששות או דברים שאנחנו מרגישים מאוימים לגביהם, לכולנו יש מערכת יחסים עם החיה הגדולה והרעה שנקראת פחד.
__
פחד הוא רק סיפור גדול ומפחיד שסיפרנו לעצמנו, מתוך עולמנו והחוויות שלנו. אבל מה אם נוכל לפרק אותו, להבין אותו ולהתמודד איתו חלק אחר חלק? הגיע הזמן לחפור לעומק, למצוא את ה"למה" שלנו ולהשתמש בכל כלי שיש לנו כדי לצמוח מעבר לפחדים שלנו. 🥊💡
__
הגיע הזמן למנה בריאה של התבוננות פנימית הניזונה על ידי שאלת עצמנו – להסתכל לפחד דרך שאילת שאלות:
* מה כל כך מפחיד אותנו? מה הכי גרוע שיכול לקרות?
* למה לטרוח להילחם בפחד? מה נשיג?
* איזה סוג של ערכת כלים יש לנו כבר מרכבת ההרים של החיים שיכולה לעזור לנו להתמודד עם המפלצת?
* ו… מה עדיין חסר? אילו מיומנויות או כלים אנו צריכים לרכוש כדי לנהל מערכת יחסים טובה יותר עם הפחד?
__
זכרו, יזמות היא נסיעה פרועה, אבל אנחנו, כמו הרבה יזמים, צריכים לבחור בה כל יום. בואו נשמור על זה אמיתי, נישאר מונעים ונתמודד עם הצעד הבא באומץ.
__
המשיכו לדחוף, המשיכו לגדול, ואל תתנו למבקר הפנימי הזה לנצח. אפשר לצאת מאזור הנוחות שלנו כדי לכבוש את הפחדים שלנו ולחיות הכי טוב שלנו
#EntrepreneurLife. ✌️🚀
__
הישארו נועזים, חברים שלי. נתראה מחר!
#ImPact #FaceYourFears
