היי לכולם! 🌟
רק רציתי לשתף עדכון מהיר על המסע שלי עם ImP-Act – יום 23 של 1095 נמצא בספרים!
__
היום היה הכל על הבלאגן – שיחות, מפגשים ויצירת קשרים אנושיים חיוניים. זה כמו לחבר פאזל חלומי. 🚀
__
אבל הנה משהו חשוב שלמדתי: כוחם של קשרים אנושיים ביזמות. זה הכל על האנרגיה והוויב שאנו חולקים, וכיצד הקשרים הללו מעצבים את הצמיחה העסקית והאישית שלנו. 🌐
__
תזכורת לכל חבריי ליזמים: בחרו בחוכמה את המעגל העסקי שלכם. סמכו על תחושת הבטן הזו אחרי מפגש. הקיפו את עצמכם באנשים שנותנים לכם השראה, שגורמים לכם להרגיש בטוח, ושאתם יכולים לראות כחברים מעבר לעסקים. 🧠
זכרו, "אנחנו הממוצע מבין חמשת האנשים שאיתם אנחנו מבלים הכי הרבה זמן". אז, בואו נוודא שאנחנו בחברה טובה, דוחפים אחד את השני לגדולה.
בואו נמשיך לבנות את החלומות שלנו, קשר אנושי אחד בכל פעם. תודה שהיית חלק מהמסע שלי. עד מחר! ✌️
