היי לכולם! 🌟
רק רציתי לחלוק גוש חוכמה קטן שפגע בי היום ביום ה8 לאתגר ה1095 להקמת Imp-Act.
__
זה הכל על זה שמה שאנחנו מתמקדים בו, באמת גדל! אז, היה לי את הפגישה המשמעותית הזו, סיעור מוחות ועיצוב מחדש של רעיונות לשירותים שנציע כדי לעשות טוב וכסף😀.
שם זיהיתי את הקושי של יום ראשון והמילואים, את המחשבות השליליות שעולות פשוט הטלתי בהן ספק וניסיתי לחשוב איזה מחשבות טובות אני רוצה שיעלו לי במקום (אני מתאמן בזה כבר שנים, זה לא פשוט בהתחלה ודורש תרגול יומי כדי שזה יעבוד).
ואגב בינינו, אני חושב שזה היה הכלי שהכי עזר לי בתקופת במילואים הרצופים אי שם בתוך סוג של קור, בדידות, לחץ ואתגרים מורכבים עם ממש מעט שינה (אבל על זה אולי בהזדמנות אחרת).
__
זה מסתכם בזה: התרכזו בדברים הטובים – החוזקות שלנו, הרגעים החיוביים, החיוכים, וראו אותם מתגברים. זה כמו לתת לחיוביות אימון, ויקיריי, זה מראה תוצאות!
__
אבל זה העניין, אם לא זיהינו שקפצו להם הפחד, שליליות, ונאכיל אותם, ניתן לזה תשומת לב, מקום, זה יגדל כמו על סטרואידים. אז הנה אתגר קטן בשבילכם: נסו להתמקד במשהו חיובי מחר ותראו איך זה משנה את האווירה שלכם. אני מהמר שזה יעשה את ההבדל. ותזכרו, אנחנו פה למשחק הארוך, למצוא את הדובלים הגדולים בחיינו לוקח זמן, אבל זה כל כך שווה את זה.
__
בואו נפיץ כמה גוד וייבס כבר ממחר. 💪
#PositiveVibes #MindsetMatters #FocusOnTheGood #LifeIsWhatYouMakeIt
