יום 176 מתוך 1095: להתחיל מבוסטון?
__
יום בחיי יזם במלחמה
היום היה מתיש. מהמורכבויות של המלחמה המתמשכת ועד המרדף הבלתי פוסק לקדם את הסטארטאפ, השעות חולפות וה-To-Do List רק הולך ומתארך. אבל בתוך כל הכאוס הזה, גיליתי משהו משמעותי שיכול לעצב את המסלול העסקי לשנים הבאות.
__
לגלות את בוסטון
חלק מהיום הקדשתי לחקר נקודות פתיחה פוטנציאליות למאמצי השיווק והמכירות שלנו. מה שהפתיע אותי היה המקום המוביל של בוסטון כמרכז חדשנות ובריאות דיגיטלית. העיר לא רק מכירה בהתקדמות בתחום הבריאות הדיגיטלית, אלא גם מוכנה לאמץ טכנולוגיות חדשות כדי לשפר את איכות החיים. המוכנות של השוק הזה יכולה להיות קרש הקפיצה המושלם עבור המוצר שבתהוות.
__
למה דווקא בוסטון?
בוסטון בולטת כעיר שמשלבת מסורת עם חדשנות פורצת דרך. הריכוז הגבוה של אוניברסיטאות, מוסדות מחקר וחברות טכנולוגיה בעיר יוצר אקוסיסטם שמאפשר חדשנות. במיוחד, הדגש של העיר על בריאות דיגיטלית תואם במדויק את המשימה שלנו לשפר את איכות החיים באמצעות טכנולוגיה.
האנשים בבוסטון הם לא רק בעלי ידע טכנולוגי, הם גם מקבלים בברכה טכנולוגיות חדשות. המוכנות התרבותית הזאת אומרת שהקהל שלנו כבר מבין את הערך במה שאנחנו מציעים. עבור סטארטאפ, שוק כזה הוא לא רק יתרון, אלא חיוני.
__
מחשבה אישית
המסע בנוף הטכנולוגי התוסס של בוסטון גרם לי לחשוב על ההשלכות הרחבות יותר של העבודה שלנו. זה לא רק על להשיק מוצר, זה על לתרום לקהילה שמעריכה קדמה ורווחה. ההחלטה להתמקד בבוסטון מרגישה לא רק אסטרטגית, אלא כאילו העיר עצמה קוראת לנו לחדש ולשתף פעולה.
__
מה דעתכם?
לאור השילוב הייחודי של חדשנות ומוכנות שוק בבוסטון, מסקרן אותי לדעת – מה אתם חושבים על התחלת מאמצי השיווק והמכירות שלנו בבוסטון? אתם רואים את הפוטנציאל שאני רואה, או שיש עיר אחרת שאנחנו צריכים לבדוק?
היום אולי היה מאתגר, אבל הוא גם האיר את הדרך קדימה. אני מתרגש מהאפשרויות שממתינות לנו, ומצפה לשמוע את דעתכם על בוסטון.
עד מחר,
אליאב.
