892: מי יגן על ילדינו מאתרי סקס?

שיתוף פוסט זה

פגיעה בדמוקרטיה
הבלוגספירה פשוט אימצה לעצמה את המטרה לחשוף את הציבור אל האמת: חוק 892/06 אינו החוק שמציגים לכם ש"ס בתקשורת, צאו מהסרט של הדאגה, החוק לא יגן על הכחול באינטרנט. ושלא יזבלו לכם בשכל, החוק לא יגן על ילדינו מפני פדופיליה. הורידו מהלקסיקון שלכם את המילה "סנן", הוא פשוט לא קיים.

שלא תטעו, אין אחד כרגע שנלחם על זה שהחוק לא יתקבל ולא רוצה גם בטובת הילדים. טובת הילדים היא מעשה מבורך, אלא שלעומת שמה שמפרסם ש"ס בתקשורת, החוק דואג למפלגת ש"ס שרוצה לחנך את הטכנולוגיה לפי ערכי התנ"ך. "טובת הילדים" היא רק תחפושת לאינטרסים שעומדים מאחוריה.

במילים אחרות, פגיעה באינטרנט היא פגיעה בדמוקרטיה כי ש"ס תכפה על כולנו אינטרנט מצונזר כאוות נפשה, שר התקשורת, חבר מפלגת ש"ס יחליט על האתרים המסוננים.

"רגע!! אבל שר התקשורת עצמו אמר שתהיה מועצה שתורכב מגופים ציבורים שרוצים להגן על הילד"
מפלגת ש"ס יוצאת למלחמה בדרך אווילית, משום שהיא פשוט משקרת לציבור בעניין החוק. כל אחד יכול להכנס ולקרוא את נוסח ההצעה, אין שום מועצה מייעצת, השר יקבע; תהיה חסימה כברירת מחדל; החוק אינו "מידתי וסביר" כפי שמציג השר.

מקומם אותי לשמוע אנשים שאומרים שהחוק מבורך, מבלי להבין באמת את תוכנו. אם יחזקל'ה לא רוצה שהילדים שלו יראו פונוגרפיה, שיחנך אותם בצורה הזאת.

המדינה לא צריכה לכפות על ההורים איך לחנך את הילדים, אבל הרבה יותר גרוע זה שאנשים פשוט מאמינים ש"טובת הילדים" נמצאת פה, מדאיגה אותי תמימותם של האנשים שמאמינים לכל מילה שנאמרת ע"י ש"ס בתקשורת. טובת הילדים לא נמצאת במשוואה הזאת, יש פה רק את ש"ס שחושבת לחנך את המדינה.

892 מנוגד למדינה דמוקרטית. פגיעה באינטרנט בנוסח חוק 892, היא פגיעה בעם שהוא הריבון של המדינה הזאת. אולי נמאס לכם לקרוא על ההצעת החוק, אבל צריך להזכיר שוב ושוב – מי שבעד 892, נגד הדמוקרטיה ואינו מאמץ את הפלורליזם בחברה, ההסכמיות וכל שאר העקרונות של הדמוקרטיה.

אטיאס, יש ל012 אחלה הצעה בשבילך.

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו