הדור השלישי בסלולר

שיתוף פוסט זה

היות והטכנולוגיה מתקדמת מיום ליום, ואנחנו זוכים לקבל דברים חדשים, החלטתי לכתוב ביקורת (שעלתה לאחר שיחה עם חבר, שאני מאמין שאם ירצה, יזדהה בתגובות) על ה"דור השלישי", הדבר הכי נוצץ בטכנולוגיה הסוללרית כיום.

מה בעצם מביא לנו הדור השלישי?
הרבה הרבה פולי וצבעים,
הרבה מקום לאחסן,
והרבה הרבה..אפשרויות ופונקציות חדשות.

עד היום, הדור השלישי לא עניין אותי, היות והיה לי פאלפון 4 שנים, במצב מצווין..ולא הייתי צריך יותר מזה. המצב השתנה יום חמישי (ע"ע שעבר) שהביאו לי מכשיר חדש, דור שלישי.

Samsung 770 המדובר, סגורבלא מתכונן, קיבלתי אותו כמתוק וחמוד,
והחלטתי גם לנסות ולראות..מה מסתתר מאחורי זה.

נהנתי מלא מעט פונקציות, ואני מודה..יש חלק חשוב וטוב בדור ה- 3 הנקוב,
אך אולי..הוא גם רקוב.

המכשיר שלי (Nokia 3200, 4 שנים) החזיק לי כמה ימים שלמים ללא טעינה,
והדור השלישי (Sk Multi Slider) לוקח משאבים רבים, וגם רוצה שאני אטען אותו פעם ביום.

אז הSk שלי החלטתי להחזיר לפאלפון,
מהמספר הסיבות ש..אני וSk Multi לא ניהיה חברים טובים,
מחר, אלך למרכז ונראה מה אנחנו עושים בנוגע לאיזה פאלפון, ככל הנראה הנבחר יהיה Samsung 770, או "אחד בדורו", שנקרא באתר.

דור 3 זה נחמד וטוב,
ולחשוב שבפאלפון יהיה לי Mp3 זה מצווין,
אבל..הוא סוחט את המיץ האחרון של הסוללה מהר מידי,
והם שכחו להכניס את הפונקציות הבסיסיות (רדיו? FM? ספיקר? למשל), שעל זה לא נסלח.

עמיד. איפה הזמינות בדור השלישי?הציון לדור החדש,
עם האפשרות לצפות בחברה,
וגם הפונקציות החדשות (משיבון פינימי? סינון שיחות), בהחלט נחמד.

אבל הדור הזה לא יכול לעבור לדור 3.5 מבלי להשתפר (דור 3.5, מתפתח ברגעים אלו..במעבדות),
ואנחנו עוד נחכה, ולראות איך הוא באמת משתפר,
בלא לשכוח את האחים הטובים שלו, הפונקציות הבסיסות רמקול או ספיקר.

ולי, בבקשה,
מספיק ה..Nokia 3200,
זה רק בגלל שיש לי אח..שנתן לי מהלב, ואני לא רוצה לאכזב.

עמיד. הדור השלישי עוד יהיה עמיד וזמין ונגיש? או שנעבור ל3.5 מבלי לתקן פגע חמור?

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו