כחלק מרענון השדון האגדי, ביניהם קודי עיצוב שמשתנים קריאת הפוסט יכולה להיות לא תקינה. אני מתנצל על כך ומפנה אתכם לקרוא דווקא פוסטים עדכניים. לא ניתן להגיב לפוסט זה.
The SHeDoN.
כבר 15 שנה,
שאנחנו גם מתקדמים איתו,
כבר 15 שנה,
שבכל יום,
ובכל דקה ושניה בונים ומעלים אליו קבצים (או אתרים).

לא באמת זכרתי שלפני יומיים הוא רק נולד,
שהרשת – Www נולדה שלשום לפני 15 שנה,
קראתי על זה מבזק..ופוף..זה עלה בזכרוני.
מה יהיה הלאה?
בשנת ה14 שלו הוא זכה לWeb 2.0,
לאן ממשיכים? איפה מתקדמים?
אינטרנט,
המקור הגדול בעולם למידע,
המקור לקהילה וקומונות,
המקום לבולוגרים ודעות,
אינטרנט,
כבר 15 שנה,
אינטרנט,
מוביל בתחום התקשורת ומציאת מידע.
