OpenID כבר לא מילה גסה בשדון

שיתוף פוסט זה

לוגו OpenID
אחרי שעשינו כמה שינויים קוסמטיים (ואז עוד קצת אפילו בלי להודיע) בקשו שיהיה ניתן לשדד (שידוד הינו תגובה בשדון אגב) גם באמצעות OpenID.

שבוע שעבר זה סירב לעבוד, מגישושים באמצעות גוגל זה בגלל שאין לנו Php5, הוצא עדכון חדש לWP-OpenID אתמול שמתקן את הבעיה.

איך זה פועל
איך OpenID פועל
(Cc Web & Web Usability)
לטעמי OpenID עושה חיים קלים לך כמגיב, כי אתה פשוט נרשם פעם אחת לשירות ואז אתה לא צריך למלות כל הזמן את השדות. שזה כמו הרשמה להרבה מאוד בלוגים שהחליטו לתמוך בפרוטוקול רק בלי להופיע אצליהם במסד.

אין תפוצה גדולה כ"כ לנושא בארץ ולכן החלטתי לתת הסבר בתגובה על Openid (וגם להראות שהשדון מעכשיו תומך בו).

מוזמנים לנסות להגיב באמצעות OpenID בעצמכם.

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו