
אחרי שעשינו כמה שינויים קוסמטיים (ואז עוד קצת אפילו בלי להודיע) בקשו שיהיה ניתן לשדד (שידוד הינו תגובה בשדון אגב) גם באמצעות OpenID.
שבוע שעבר זה סירב לעבוד, מגישושים באמצעות גוגל זה בגלל שאין לנו Php5, הוצא עדכון חדש לWP-OpenID אתמול שמתקן את הבעיה.

איך OpenID פועל
(Cc Web & Web Usability)לטעמי OpenID עושה חיים קלים לך כמגיב, כי אתה פשוט נרשם פעם אחת לשירות ואז אתה לא צריך למלות כל הזמן את השדות. שזה כמו הרשמה להרבה מאוד בלוגים שהחליטו לתמוך בפרוטוקול רק בלי להופיע אצליהם במסד.
אין תפוצה גדולה כ"כ לנושא בארץ ולכן החלטתי לתת הסבר בתגובה על Openid (וגם להראות שהשדון מעכשיו תומך בו).
מוזמנים לנסות להגיב באמצעות OpenID בעצמכם.
