כחלק מרענון השדון האגדי, ביניהם קודי עיצוב שמשתנים קריאת הפוסט יכולה להיות לא תקינה. אני מתנצל על כך ומפנה אתכם לקרוא דווקא פוסטים עדכניים. לא ניתן להגיב לפוסט זה.
The SHeDoN.
נכנסנו כנראה למרתון שינויים ושדרוגים. עבדתי על הפלאגין מנויים, ההודעות נראות יופי באי-מייל, יש מספר הערות והבהרות (שחשוב שתקראו), ותום עשה תרגום מצווין.
למידע נוסף והרשמה:
https://www.keytekk.net/New/mailing
כמו כן, עידכנתי את התוספים של תום סלע בנוגע לעברית וRtl, השידרוג עבר יופי – אם אתם משתמשים בתוספים, תעדכנו.
ומצאתי גם, בחיפוש בגוגל תוסף סטסטיקות מתורגם השייך לNZB, הוא פועל ומעתה אפשר לראות סטסטיקות לא רק דרך הפאנל ניהול של השרת, רוצו גם אתם לקרוא ולהתקין.
אז יש לנו גם רשימת תפוצה, שאני מקווה שתתמלא, וגם סטסטיקות לבלוג. על התגיות אני עדיין עובד, וגם מצפה בציפיה ששרית תוכל לענות לי (היא עכשיו לא בתקופה קלה, ולכן לא אציק לה יותר מידי).
