לאן אנחנו מדרדרים? אלימות בבית המשפט המחוזי בחיפה.
שניה לפני שהשופטים נכנסים, קטטה המונית בין שני הצדדים. אפילו העורך דין משתתף, הקלדנים בורחים והמאבטחים מוזעקים לאולם.
האלימות ממשיכה גם מחוץ לאולם.
לאן הגענו? מי מכתיב לנו את החיים? איך המדינה שלנו נראית?
