
תירוצים..אממ!@#$%^ (Cc to kriegs)
טוב, אז יש 125 משתתפים (בערך, יש כאלו כנראה שכתבו כמה פעמים) בפרויקט של אח"י דקר. רציתי מאוד להשתתף, ושזה הסתיים מלפני שכתבתי את הפוסט התבאסתי נורא.
אז כחוויה מתקנת ובגלל שגם אני רוצה בכל זאת להיות בעל תווית "משתתף בפרויקט כתיבה קבוצתית" (או להידחף) הינה 10 תירוצים (והם לא בהכרח הכי נכונים) למה לא השתתפתי:
- יצא לי לראות את הפרויקט כתיבה קבוצתית רק ביום החמישי – ולא חזרתי לשם מחוסר זמן
- לא ידעתי איך משתתפים עד אתמול – לא יצא לי לקרוא את פוסט ההשקה
- לא כ"כ היה לי רעיון על מה לכתוב (ולא ידעתי איך מתעדכנים שאין זמן מה כבר עשו)
- הזמן לא התאים לי
- זה נסגר מהר מידי
- אני שדון אגדי, רציתי לבדוק אם תחכו לי – בכל זאת השדון והאגדה
- אתם ידעתם שאני לא פנוי ובגלל זה פתחתם בזמן הזה – כי מה הוא חושב לעצמו השדון הזה?
- היו בעיות בשרת
- בעצם כתבתי! אבל הכלב אכל אותו ושהוצאתי אותו כבר היה מאוחר מידי..
- כי הבטיחו לי מיליון דולר (שלא קיבלתי) אם אני לא אשתתף
כמובן, כל הרשומה הזאת נכתבה באופן הומוריסטי ביותר ולמען האמת הכלב לא אכל את הרשומה, לא הבטיחו לי מיליון שקל (דולר דווקא כן), לא היו בעיות בשרת ואני לא באמת חושב שאתם חייבים לי משהו (אבל בהחלט לא היה לי זמן).
לא נורא,
מבטיח להשתתף בפרויקט הבא.
בכל זאת אני אוהב אתכם,
השדון האגדי (שכן חש לו שהוא אגדי).
