
הספירה לאחורה החלה – שנה לשדון האגדיוואו! זה עוד מעט מגיע – ולא הכנתי כלום. אני מתבייש.
השדון האגדי חוגג שנה להיווסדו ב6 בחודש (עוד 5 יום), שום פוסט לא מוכן ואפילו לא לוגו/רקע שהבטחתי.
אני צריך לפתוח עכשיו את הפוטושמוק שלי, ולשבת ולהכין משהו לכל החודש.
אני ב6 לחודש לא פה, ולכן ביום זה לא יעלה פוסט סיכום, אבל במהלך כל החודש נעלה הרבה מאוד פוסטים על ההתחלה, סיכום וגם כמה הפתעות.
תודה שאתם כאן איתי, בכל רגע,
בלעדיכם זה היה שונה.
