חברת Google, העולמית החליטה לסיים את השידורים רק למוזמנים, ולפתוח כמה שירותים, שביניהם גם הGmail האהוב, מבטא.
וכאן אנחנו פותחים בשיא גינס ככל הנראה, ל"זמן שירות שנמצאת בגרסת בטא", האם Google שברה את המכסה? זה בכל זאת לא משנה, גם שGmail, השירות שנפתח ב2004 כBeta, ושימש למוזמנים בלבד, הצליח ובגדול. והיום, או יותר נכון לפני כמה ימים, החברה הכריזה על פתיחה רישמית של השירות.
ולמען האמת, התקשורת שמדווחת ברשת, דיברה אל השירות בשם מלא, כפתוח לכולם – בגלל שאין כיום מישהו שאין לו כמה חשבונות בGmail, וגם אם סתם, רק לראות.
אבל לא רק השירות דוא"ל של Google יוצא מBeta בימים האחרונים, גם שירות הסטסטיקות שלה וWritely יצאו, ממש בימים אלו, הוכרזו ונפתחה ההרשמה לכולם.
Analytics זהו גם שירות שזכה ללא מעט ברכות, והוא בעצם שירות "סטסטיקות" יחודי, שבהחלט שווה להציץ והלשתמש בו.
נאחל לשירותים החדשים בהצלחה, אם כי גם בגרסאות הבטא שלהם הם זכו לתשבוחות, ולללא מעט קליינטים.
וכדי לא להעיק ולהכביד במילים,
אם אתם רוצים לנסות,
פשוט הרשמו לשירותים.
נדרש ממכם הרשמה,
כמה פרטים מזהים עליכם ופרטים טכניים לשירות,
אבל אין צורך בהזמנה, או באישור ההזמנה.
תהנו.
