Web 2 לכל מוסד ללא רווח

שיתוף פוסט זה

בעודי מסיים את החלק להיום של התרגום לUtw (פלאג התגיות) הארוך, אני נכנס להתעדכן בחדשות המקומיות ובדברים חדשים. אז מצאתי לי משהו חדש, ומעניין ושפשוט חובה לפתוח עליו רשומה, יוזמה מעולה של סטודנטים משנקר.

"Web 2.0 בשירות הקהילה". מלכ"רים (מוסדות ללא רווח), רוצו, אולי גם אתם תהיו מועמדים.

סטודנטים מבה"ס שנקר, החליטו לתרום את הידע שלהם, בעיצוב ולעצב לכל מלכ"ר שחפץ בזה עיצוב בסגנון הWeb 2. בהתנדבות, תוך כדי עשייה של שילוב מערכות קוד פתוח (Gpu) ועיצוב. הכל בחינם, או שאולי כמה שקלים בודדים, ומדובר באמת בשקלים בודדים בלבד.

ערן להב, יוזם הפרויקט בבה"ס, אומר כי הסיבה היא נתינה למלכ"רים, "מן מתנ"ס אינטרנטי, אם תרצו", אומר להב.

ייצוג הפרויקט כתמונה

ערן וחבריו הסטודנטים המתנדבים, נראים בקיאים בנושא. לפחות, יש להם ידע במערכות הקוד הפתוח הגדולות, שלכולם כבר יש תרגום עברי.

להב, עונה גם לשאלתכם הקשה, היעד הוא?

"קהל היעד שלנו הוא בעיקר עמותות שיש להן זיקה למחשבים, ארגונים לקידום נוער, עמותות שעסקות בטיפול או אומנות. אבל כל עמותה שתפנה אלינו תילקח בחשבון".

לעוד פרטים אודות הפרויקט החדש, ומי כן הצטרך כבר, תוכלו לעבור לבלוג של הפרויקט (קישור בסוף). Web 2.0 בשירות לקהילה.

בהחלט מעשה נבון, וגם יפה. זה יקדם את העומדים בפרויקט לטווח הארוך, וכן גם המלכ"רים יקבלו רווח לא קטן.

מה שנשאר זה לבשר כבר למועמדים ביישום הפרויקט בהצלחה.

[לבלוג הפרוייקט] [מקור קריאה] [אודות הפרויקט]

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו