דיאלוג – זה הזמן להביע דעה

שיתוף פוסט זה

החלטתי שהגיע הזמן לתת לכם לדבר.

אם יש משהו שמפריע לכם בעיצוב,
אם יש לכם משהו שמפריע לכם בהצגה של התכנים,
אם המחשב שלכם לא רואה טוב את העיצוב,
או אם אתם חושבים שאתם שיש משהו שחסר בשדון,

כל דבר,
משהו בשליחת תגובה מפריע לי, העיצוב צהצהב לי מידי, העיצוב משעמם, יש בעיה/ תקלה שאני לא איתרתי?

זה הזמן שלכם לדבר,
הביעו דיעה, דווחו – מבטיח לנסות להתייחס לכל דבר שתרשמו.

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו