מעשיות האתר החדש של רשת

שיתוף פוסט זה

רשת, הזכיינית השניה של ערוץ 2 העלתה בימים האחרונים אתר חדש, שחור-אפור, נחמד ביותר.

נכנסתי אתמול לאתר החדש ולצערי ניסיתי להכנס ולראות סרטון; לא הלך. בודק האם הבעיה היא אצלי? לא. קשת, הצינור ורבים אחרים עובדים כמו שצריך. נכנסתי עם אקספלורר 7, הבעיה קיימת כמו בשוע"א – דף שחור, על גבי שחור ללא שום סרטון.

פתרון? קסם אין לי, אבל אולי להתריע על כך לרשת. הוצאתי מכתב:

שלום.

אני גולש לאתרכם (עם זה מעניין כדי לראות את הישראלים) היום דרך פיירפוקס – אני מקבל עמוד שחור ללא כלום (חשוב לציין שאתר קשת למשל כן עובד).

בגלל מה שידוע על פיירפוקס ואתרים מסחריים ישראלים ניסיתי לגלוש דרך אינטרנט אקספלורר 7 – השחור הוא אותו שחור.

כל הכבוד על אתרכם החדש
אבל התקדמנו קצת יש אקספלורר 7 באוויר (ואם כבר אז אולי עדיף לתמוך גם בפיירפוקס).

לא ניסיתי את Ie6 בגלל שאין לי אותו.

אשמח לשמוע שעושים עם תלונתי משהו,

חג פסח שמח וכשר,


אלי.
השדון האגדי – KeyTekK.Com.

אתר חדש ישראלי שעולה לרשת ואינו בנוי כהלכה (ולא מעניין אותי מי המתכנת) הוא אתר שאני לא אכנס אליו. אני לא מפסיד מזה, הם מפסידים מזה. מבחינה כספית, הם שלמו למתכנתים האלו המון כסף וקבלו מוצר שאני הייתי זורק לפח. מבחינת רייטינג? ציפיות באתר.

אני אכנס לקשת ולא לרשת רק בגלל שהאתר שלהם לא תומך במודרניזצייה הקיימת. זה לא פרנציפ, זה שכדאי שחברות יתחילו ללמוד עם מי לעבוד, הם מספיק גדולות אז הם יכולים להשקיע חוץ ממשהו שנקרא "מתכנת לכל החברות הגדולות" (מלבד זאת, כנראה שהוא לא יודע כלום).

אם יש לכם אקספלורר 6 אתם יותר ממוזמנים להגיד האם זה עובד שם.

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו