לנוחות שלכם, מצאתי לנכון להכניס כמה שיפורים בבלוג:
- מי רוצה לדרג ולא קיבל? מהיום, אתם יכולים לדרג בכוכביות כל פוסט שתחפצו בו. למה אתם מחכים?
- מי ביקש לבחור סמיילים? למטה, בתגובה – תהנו.
לא עובד כרגע – יבדק בהמשך.
אבל בואו נערבב אתכם יותר בעניינים, מהיום, אתם – הגולשים של "השדון האגדי" יכולים להיות כתבים אורחים (במקור נגנב מהראש שלי, אבל שרון התחילה ראשונה עם זה ולה מגיע הקרדיט).
אם אתם רוצים להביע דיעה, לבקר, וחושבים שהשדון זה מקום מספיק טוב לעשות את זה (או אפילו להיות "כתבים קבועים") אתם מוזמנים לעשות את זה (אתם תכתבו במשתמש שלכם).
*אני אשמח לקבל כתבים אורחים, אך אני גם שומר לעצמי את הזכות (או "המערכת" שומרת לעצמה את הזכות) לפסול כל כתבה/ כתב אורח עפ"י שיקולה הבלעדי.
רוצים? צרו איתי קשר מהדף של למעלה.
