בזמן האחרון, אני (הפעם לא בתור השדון האגדי) מרגיש מן "עיפוות", מועקה או איך שתרצו לקרוא לזה.
מצד אחד, אני כ"כ צריך חופש, איכשהו, אחרי הרבה בחינות, ושעדיין יש אני חייב קצת חופש להתרענן, מהצד השני – אני אדיש לכל דבר, רוצה עכשיו להגיע לאיזשהו אי ולהיות שם לבד.
אני לא טיפוס פסיבי, להיפך, אופטימי, אחד שבאמת עבר לא מעט בחיים שלו ויודע להרים את עצמו כל פעם מחדש.
אני פשוט מרגיש, זמנית, שאם אני לא אעוף מכאן, לכמה ימים, להירגע, עם כמה חבר'ה ולא יותר, אני אשתגע.
הקטע הוא, שהלו"ז שלי לא מאפשר לי לעשות את זה. אז אני צריך להתרענן איפשהו, במסיבה, באיזה חוף, איפשהו – בלי כל מה שסובב אותי ביומיום. אבל אני יודע שזה לא אפשרי מבחינת הלו"ז שלי כרגע, לא בזמן הקרוב.
כולכם בטח מכירים את התחושה שבא לזרוק הכל לכמה ימים, לקחת את הנשימה, להירגע, לא להיות כאן, לא שם, לא עם עצמך, לא עם המשפחה, לא עם האחריות שיש על הגב. לכמה ימים, רק, זה מה שאני מבקש.
יש עצות? :dry_tb:
