לוגו לפרויקט בלוג עצמאי (2)

שיתוף פוסט זה

טוב, אני פותח עוד רשומה כי אין טעם לדחוף לאותו רשומה עריכה של עשרות פעמים (זה גם מקפיץ פידים).

הצעתי לדקר לוגו לפרויקט המקודש שלה, פרי יצירתה שהיא עומלת עליו כל יום. את הישנים שנפסלו והתגובות של דקר תוכלו לראות כאן.

ניסיתי להכין עכשיו משהו מתאים יותר, שתי גרסאות (אחת עם רקע ואחת בלי), אני מקווה שזה יתאים (אם לא, אז אני חסר הבנה בסיסית בתקשורת עם אנשים וגם יצטרך להכין עוד אחד).

אחד (עם רקע):

לוגו לפרויקט בלוג עצמאי 3

שתיים (ללא רקע):

לוגו לפרויקט בלוג עצמאי 4

אח"י דקר מוזמנת כמובן להמשיך ולהציק לי במידה וזה לא מתאים (ניסיתי באמת לעשות משהו כייפי כזה, לא רשמי, בצבעים זוהרים).

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו