לוגו לBlogdeBate – דיאלוג בבלוגוספירה

שיתוף פוסט זה

לפני כשבוע פנה אליי בעל "בלוגדיבייט" כי הוא התרשם מהלוגו שהכנתי לפרויקט של דקר ומכיוון שהוא לא טוב בעיצוב (אני לא מחשיב את עצמי גם לטוב..אבל שיהיה) ושהוא צריך לוגו לאתר החדש שלו דיאלוג בבלוגוספרה (הסלוגן שהדבקתי על הלוגו).

התבקשתי להכין לו משהו לא בומבסטי ובצבעי האתר, את הבומבסטי קיימתי. הצבעים? הייתי בדרך, עד שהבנתי שהצבעים של האתר והלוגו שאני ארצה להציג זה לא ביחד, זה לא ערוץ 2.

לוגו לבלוגדיבייט - דיאלוג בבלוגוספירהלוגו 2 לבלוגדיבייט - דיאלוג בבלוגוספירה

הערות, הארות ו/או כל דבר אתם יכולים להעיף לי בתגובות, באי-מייל או כיצד שתרצו (רק לא להעיר אותי כשאני יישן).

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו