זה התחיל בטוקבקים ב"וורדפרס בעברית" של שרית, נקטע, נקטע והינה זה מגיע. מדריך זה יעזור לכם לעשות את מה שאני עושה (מגבה פעם בשבוע את כל הקבצים שלי מהפאנל בסיומת tar.gz הישר למחשב ואז זה עובר לדיסק גיבוי Dvd עם כל הקבצים החשובים אחת לחודש).
דיירקטאדמין הוא בעצם פאנל ניהול כמו Cpanel ורבים וטובים אחרים אשר מיועד לשרתי לינוקס. אם אתם עובדים עם חברה שיש לה את הפאנל ניהול הזה, בעצם הרווחתם מהמדריך הזה יותר מכולם. אם לא, הרווחתם לידע הכללי.
שנתחיל?..
כדי להכנס לפאנל יש צורך להכנס לhttps://domain.com:2222 (לדוגמה: https://keytekk.com:2222).

יצירת גיבוי

זה פשוט כפתור (לחץ על התמונה להגדלה)התחברו בשם משתמש והסיסמה שלכם וגשו אל "Create/Restore Backups". כאן תוכלו לבחור את מה לגבות בחשבון (אני מסמן הכל – ומוריד).
יש אפשרות לגבות: (1) את הקבצים; (2) את הדטהבייס; (3) הגדרות Ftp; (4) אימיילים ומה שביניהם.
לחצו על "Create Backup" (צור גיבוי).
כעת, את כל מה שבחרתם תוכלו להוריד למחשב או לשחזר במקרה הצורך, למטה עכשיו יש לכם את "Click here for a list of your current backups" לחצו עליו והורידו את הקובץ שיש שם (המעודכן ביותר) ומחקו כאלו שאין בהם כבר צורך).
גבו לפחות פעם בשבוע למחשב, ומחוצה לו פעם בחצי שנה – שלושה חודשים. חשוב לגבות כדי לא לקחת סיכון על הבלוג, הרשומות או כל הקבצים שעבדתם עליהם (מכאן אפשר להבין שכל מי שעל שרת דרייקט אדמין יכול לגבות את הקבצים שלו ולא רק בלוגים).
תהנו!
