חבילת שירות שלישית: Windows Xp Sp3

שיתוף פוסט זה

Xp Service Pack 3
חבילת שירות שלישית של ווינדוס Xp
אי שם ביולי 2005 הרשת של נענע דיווח על Windows XP SP3 ואחרי שחיכינו יותר מידי זמן לIE7, הגיע הזמן להוציא חבילת שירות (עדכונים) חדשה למערכת. יש שמועות שהחבילת שירות השלישית תכלול מספר מאפיינים של ויסטה, ויש מהצד השני טוענים כי מיקרוסופט לא הגדילו לעשות הפעם וישחררו חבילת שירות שכוללת עדכונים בלבד (כמה מאות hotfixes). אני כרגע חושב שעדיף לנו להסתמך על זה שבדק את גרסת הביטא.

מבדיקות ראשוניות נראה כי עם חבילת השירות השלישית Xp מהירה הרבה יותר, ומיקרוסופט חוששת למערכת ההפעלה החדשה שלה Vista, שהמתחרה שלה היא דווקא Xp שתקבל חיזוק לא קטן מהשיפורים שיש לSp3 להציע.

1073 עדכונים יתלוו אל Sp3 והיא תסיר את האקטיבציה שצריך לבצע בעת ההפעלה הראשונה של המערכת, הוספת Nap שתאפשר הגנה טובה יותר ברשת מחשבים והחשוב מכל הוא שיפור הליבה של מערכת ההפעלה שתגרום למערכת לעבוד בטוב יותר ב10%.

חבילת השירות השלישית תיצא ב23-24 במרץ, הרבעון הראשון של השנה בה הבטיחה מיקרוסופט לפרסם את החבילה.

ובישראל?
אנחנו כנראה נקבל את החבילת השירות השלישית בשפת הקודש רק כמה שבועות אחרי.

אם Sp3 משפרת את ביצועיה ב10% זוהי לפי דעתי ירייה ברגל של מיקרוסופט עצמה. אולי כי היה צריך לשחרר את החבילה הזאת הרבה לפני, לפחות לפני שVista ראתה אור. חבילת השירות השלישית תשאיר אנשים מרוצים עם Xp שאולי יחליטו לעבור לויסטה יציבה יותר רק אחרי שייצא Windows 7.

הפוסט הזה לא היה מתקיים בלעדי Selectv.co.il.

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו