גיבוי לבלוג

שיתוף פוסט זה

קראתי לפני מספר רגעים ששזיף, שוב איפס את הבלוג בלא רצונו. אחרי, חגיגת ה- 100 פוסטים. ובגלל שנראה לי שיש עדיין כותבי בלוגים שאינם מגבים את הבלוג שלהם, החלטתי פשוט לתת איזשהו הארה בנושא, ולהאיר לכם נקודה אדומה וחשובה – בגלל הכרותי עם הדבר.

שהבלוג שלכם נמצא בשרת טוב, בעל חברה טובה – הסיכוי שהוא ייפול/השרת יפרץ ושאר הירקות (יש עוד אלף דברים) הוא קטן, אבל גם הקטן הזה מסכן לכם את הבלוג.

גבו את הבלוג, אני קבעתי שאוטומטית ייצא גיבוי כל יום בשעה 4 לפנות בוקר, ובכל יומיים אני מוריד את הגיבוי למחשב. גם את גיבוי הדטהבייס של הבלוג אני שולח לי פעם ביומיים לדוא"ל.

אני יודע שמ100 הסיכוי שהבלוג שלכם ייפול או שהמסד ימחק הוא אפסי, אבל בכל זאת, למה לקחת סיכון? קחו את תכניכם, שכתכתם וסיקרתם, גבו אותם. זה חשוב, תאמינו לי שזה חשוב.

אל תתנו לעצלנות או לכל דבר אחר להשאיר את הבלוג שלכם מאחור, אל תקחו סיכון שהבלוג שלכם ימחק, אם אתם צריכים עזרה, פנו לחברתכם שתכין לכם גיבוי אוטומטי (היום כל פאנל טוב תומך בזה), שילמדו אתכם לגבות, אבל תגבו – ולא פעם בשבוע, פעם ביומיים.

אני מקווה שלא נשמע יותר על מקרים מצערים של "איפוס הבלוג" כי זה פשוט חבל, פשוט חבל. ואם זה כבר קרה, לא נורא, פתחנו יומן חדש 🙂

נ.ב אתם מוזמנים גם ליצור איתי קשר בטופס החדש לעזרה בנושא הגיבויים (תודה ל"משוגע" – שי, חבר טוב). הטופס תקין גם בXhtml.

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו