החלטתי שהשדון צריך כמה שינוים, ביניהם כל מיני דברים שתראו בזמן האחרון.
אם שמתם לב, הצהוב הקיצי הוחלף בלבן, זה אולי מסמל את כניסת החורף או שאולי הצהוב צריך לנוח קצת. יכול להיות שהצבע הזה ישתנה, אבל כרגע לבן בא נעים בעין.
אם בעוד כמה ימים, תשימו לב שהתגובות ישתנו, זה כי אני מנסה לגעת בחלק הכי חלש בעיצוב הבלוג. התגובות בבלוג הם משהו נורא וצריך פעם אחת ולתמיד לשפץ את האזור הזה.
אם אתם רואים כל מיני שינויים קטנים, או שהשדון סגור לרגל שיפוצים לחצי שעה, אל תבהלו, זה כי אתם נודניקים* שמפריעים לי לעשות שינויים בבלוג.
חג סוכות שמח.
* אתם לא באמת נודניקים, אני אוהב אתכם גם שאתם מפריעים לעשות שינויים בבלוג.
