שינויים קוסמטיים (שוב)

שיתוף פוסט זה

חלק חתוך
חלק חתוך מהעיצוב החדש
אתם יודעים כמה מהר נמאס לי לראות עיצוב בלי להפוך לו את הפנים, להקטין את העיניים ולדאוג שהוא יהיה אינטואיטיבי יותר. הפעם לא מדובר רק בשינוי הרקע, הוספתי כמה דברים.

  • הלוגו החדש תמיד לא היה נאהב עלי, פשוט הייתי צריך זמן לעשות איתו משהו. בהודעה חגיגית זאת הריני להודיע לכם כי אתם יכולים להסתכל למעלה, קצת פונט עושה את ההבדל (והורדה של דברים מיותרים).
  • הרקע היה צריך משהו, לא רק את השינוי צבע. קיבל. יפה יותר? זאת שאלה שמופנית אליכם.
  • התגובות צריכות להשתנות. הן ממשיכות איתנו מתחילת העיצוב החדש, והגיע הזמן קצת לחדש. אז נכון, זה שינוי קטן שעושה את ההבדל.
  • ועוד בתגובות: אם אתם אוהבים להזדהות באמצעות תמונה, Gravatar ישמח לעזור לכם. עכשיו תוכלו לשים את התמונה שלכם/ דמות אהובה.
  • קוביית רסס ברוכה הבאה למשפחת השדון. היא פשוט יותר מגניבה.

וזה לא עיצוב קוסמטי, אבל סתם שתדעו:

  • אני מפסיק להתעסק בקידום האתרים בצורה של החלפת קישורים מרגע זה ואילך, ולכן הוסרו הקישורים מלמטה בכל עמודי השדון. מרבית מאלו שקודמו כאן לא התייחסו לבקשתי לשנות את הדומין, ואני במילא לא מרגיש טוב עם זה.
  • ישנם קישורי בלוגרול שלא מעודכנים. עדכנתי. והחלטתי להמליץ לכם על חבר חדש, תומר כהן, איש שכותב על המחשבים מנקודת מבטו האישית, שווה ביקור.

והפוסט לא נוצר סתם. אני דורש כמה תגובות על "וואו..יפה", וכמה "הקודם יפה יותר, כחול זה סקסי". בכל זאת, כמה שעות עבודה.

אוהב, השדון.

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו