"השדון האגדי"

שיתוף פוסט זה

כחלק מרענון השדון האגדי, ביניהם קודי עיצוב שמשתנים קריאת הפוסט יכולה להיות לא תקינה. אני מתנצל על כך ומפנה אתכם לקרוא דווקא פוסטים עדכניים. לא ניתן להגיב לפוסט זה.

The SHeDoN.

שדון זה שם שנמצא איתי לאורך כל הדרך של KeyTekK,
אחרי שהסבירו לי (כנראה, טעו) ש"קייטק" זה "מפתח טכנולוגי" ברוסית, והשם היה כל כך יפה..שיניתי מהכינוי הנפוץ שלי..

Opacity הידוע,
השם שנוצר מקובנו,
ונלקח מהתוכנה הלא פחות של אדובי..פוטושופ.

KeyTekK החזיק איתי הכי הרבה זמן,
והינה גם היום, אחרי יותר משנה ויותר..הוא נמצא פה.
החלטתי לעצב את קייטק (כשגיליתי שאין לו כבר משמעות בכל שפה כזאת או אחרת),
כ"קייטק שדונים".

1.gif
סמל הייצוג שלי (מתוך האתר פרידה שלי מהגולשים)

ועוד החלטה שנפלה היום,
העיצוב הזה יפה..אבל אני לא רוצה יותר מידי לשחור,

הבלואתר יצוגי שלי מקבל שם חדש,
משמעות חדשה,
וייעוד חדש.

אני עכשיו מעצב ומשנה פה את הכל,
ואני מקווה שיצא יפה, תישארו ותתעדכנו 🙂

שלכם,
אלי,
קייטק השדון האגדי.

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו