ישראל: לאן?

שיתוף פוסט זה

לאן ישראל הולכת? איפה אנחנו עומדים? איך אנחנו משפיעים? איך ישראל עוברת את המשבר שנמצא בשנה הזאת?

"יהיה טוב, אני מקווה" אמרה אחת מהנשאלות, אני איתך אחותי.

המצגת שהייתה פה נוטה לצד שלא חשבתי עליו (טל הזכיר אותו בתגובות) הכוונה שלי לא הייתה לפגוע באף אחד. להיפך, אני בעד חופש הביטוי ושכל איש יעשה כרצונו כל עוד הוא לא פוגע במישהו אחר. תודה לטל על הארה.

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו