"השדון האגדי" נוסד ב6 באוגוסט 2006, שנה, חודשיים וכמה ימים נוספים.
שדון זה שם שנמצא איתי לאורך כל הדרך של KeyTekK,
אחרי שהסבירו לי (כנראה, טעו) ש"קייטק" זה "מפתח טכנולוגי" ברוסית, והשם היה כל כך יפה..שיניתי מהכינוי הנפוץ שלי..(…)
את השדון פתחתי עם KeyTekK.Net, שהוא נגמר ולא הצלחתי לחדש אותו (היה נמצא אי שם בחברה בלגית) רכשתי את KeyTekK.com, קצת לפני השנה לשדון רכשתי את KeyTekK.co.il ולפני שבועיים בצורה מוזרה קיבלתי מתנה את Shedon.co.il.
זה היה לילה (משהו כמו חצות), שיחה עם חבר על "קייטק" ו"השדון האגדי" הוא ניסה למצוא קשר, קישרתי אותו לפוסט הראשון והאודות, הוא לא הבין את הקשר, אז אמרתי לו בציניות שהוא מוזמן לרכוש מתחם שיהיה קשור. כנראה שהוא לקח את זה ברצינות.
בגלל ש"השדון האגדי" זה השם שאני הולך איתו מתחילת דרכי, אני לא רואה טעם בלהחליף אותו ל"שדון" אבל יהיה נחמד שהדומיין הראשי יהיה SheDon.co.il שכרגע רק מפנה לקייטק.
אז כרגע אני עובד על הSeo (קידום האתר) והעברת כל הקידום שעשיתי לKeyTekK.com לShedon.co.il ולאט לאט הוא יהפוך למתחם הראשי שלנו.
חברים, אני באמת צריך לשמוע את דעתכם על זה. האם תסתדרו עם השדון? שם פשוט וקל, ישראלי שסוף סוף אומר את השם (חצי השם) של הבלוג?
האם אין טעם וקייטק הוא מספיק טוב?
נשמח לשמוע את דעתכם בתגובות.
