שנה אזרחית טובה

שיתוף פוסט זה

שנת 2007, הייתה שנה מלאה בפירות טובים, חלקם כמעט נרקבו ואז חזרו למסלולם, חלקם נרקבו. חלקם ממשיכים איתי לשנה החדשה.

אני מאחל לכם, הרבה עשייה, אושר ובריאות.

ואני אאחל לעצמי (מרשים לי?): לשנות את מה שאני יכול, להבין שיש דברים שאני לא יכול לשנות ולדעת להבדיל ביניהם.

והכי חשוב, לנסות ולבלות קצת יותר משנה שעברה. וללמוד, תמיד ללמוד.

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו