שנת 2007, הייתה שנה מלאה בפירות טובים, חלקם כמעט נרקבו ואז חזרו למסלולם, חלקם נרקבו. חלקם ממשיכים איתי לשנה החדשה.
אני מאחל לכם, הרבה עשייה, אושר ובריאות.
ואני אאחל לעצמי (מרשים לי?): לשנות את מה שאני יכול, להבין שיש דברים שאני לא יכול לשנות ולדעת להבדיל ביניהם.
והכי חשוב, לנסות ולבלות קצת יותר משנה שעברה. וללמוד, תמיד ללמוד.
