כאב ראש גדול

שיתוף פוסט זה

בטח שזה כבר קרה לי. קרה גם קרה. לכולנו זה קורה.

אבל מה קורה שאתה חושב שאתה דרוך ומוכן ומגלה שפף, אפילו שאתה אחראי לעשות גיבויים מידי יום, אחד אפילו נשלח לאיימיל, אתה נחבל קשות רק בגלל כמה שגיאות.

השגיאות האלו הרסו לי את הלילה אתמול. ועד עכשיו מהצהריים כמעט, אני עובד נונסטופ איך להחזיר את הגלגל אחורה. ככה זה תמיד, שדרוג Mysql חייב ללוות באיזה תקרית מעצבנת שתשגע אותך.

צריך לקחת בחשבון שפשוט חייב שהמסד יתחרפן. חייבים לקחת בחשבון שתמיד מרפי יודע איך להכות חזק ומתוחכם יותר. תסבירו לי בבקשה, איך זה שלמרות שהכל מגובה כמו שצריך, שום דבר לא עוזר?

במקום ללכת לעבודה היום, בעבודת נמלים שיחזרתי פרט פרט (ועדיין לא סיימנו..אבל סוף סוף זה נורמלי), כל פוסט ופוסט אחרי שהשדון היה עם התקנה של גברת וורדפרס נקיה (היי, למה זה רשום לי כמר באנגלית???! מישהו??). ממש הולדתי אותה מחדש.

אז תשאלו אותי מה יוצא מזה טוב, חוץ מבאמת לחפור מתחת להיסטוריה, לעדכן כל מיני קישורים לא פעילים שגם ככה לא מתייחסים אליהם ו..לטייל בעדכוני הRss ברידר שלי (כן, משם יצאו הפוסטים מחדש לגברת המצוחצחת).

נו שיין..

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

12 אסטרטגיות כדי שהמותג שלך יבלוט ב2020
שיווק בדיגיטל

12 אסטרטגיות כדי שהמותג שלך יבלוט ב2020

שיטות עבודה מומלצות מהמותגים המצליחים ביותר בעולם. נתונים סטטיסטיים, עובדות ונתונים ששווה להכיר על שוק הבריאות, 12 אסטרטגיות שיעזרו לכם לבנות את המותג ולהבליט אותו ב2020.

4 דרכים שאוטומציה שיווקית יכולה לשפר את חווית הלקוח ולחסוך במשאבים
שיווק בדיגיטל

4 דרכים שאוטומציה שיווקית יכולה לשפר את חווית הלקוח ולחסוך במשאבים

אין כמעט חברה בישראל או שירות בישראל שאין לו מתחרים, המידע, מגוון האפשרויות, הזמינות והמחירים התחרותיים מחייבים אותנו לחשוב כמה צעדים קדימה ולפרוץ את הדרך כדי לקלוט את הלקוחות הפוטנציאליים, לגעת בהם בנקודה המתאימה. פיצוח הערך המדוייק עבור הלקוח הוא אתגר משמעותי שהשוק רווי בכל כך הרבה מתחרים. כלי האוטומציה השיווקית מאפשרים לנו למשוך לקוחות פוטנציאליים, לקלוט אותם כמו שצריך, להתאים להם את המסרים והתוכן, ובסוף להגדיל את סיכויי הסגירה וההמרה.

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו