🕊️ הרהורים של יזם: זה בסדר לא להיות בסדר 🕊️
__
כשאנו מנווטים במסע היזמות, ברור שהדרך להצלחה אינה ישרה. עליות, ירידות, ניצחונות, כישלונות – כולם חלק מהחוויה. 🚀
__
היום, ביום ה-41 למסע בן 1,095 הימים שלי עם ImP-Act, בתוך יום עמוס בפגישות, חונכות והכנה להשקת הפודקאסט שלנו, נזכרתי באתגר עמוק ואישי יותר. הקריאה לחיילי המילואים והמלחמה המתמשכת שוקלים כבדות, תזכורת לעולם שמעבר לעסקים שלנו. 🌎
__
עבור אלו מאיתנו המאזנים חובות כיזמים וחיילי מילואים, המאבק הוא אמיתי. לעבור בין עסק לשירות, להרגיש מגוון של רגשות, ולא תמיד לפעול במיטבנו – זו מציאות קשה. אבל, זה בסדר לא להיות בסדר. 🛡️
__
המעבר הזה, ממדים חזרה לחיים אזרחיים בתוך חוסר ודאות, הוא מורכב. אם אתה נאבק, אתה לא לבד. אל תרגיש אשם; להיות גם יזם וגם לשרת את המדינה שלנו הוא מאתגר מטבעו. 🇮🇱
__
זכרו, רבים כאן כדי לתמוך בכם. בקשו עזרה, הקדישו זמן לעיבוד והיו אדיבים לעצמכם. אנחנו נמצאים בזה ביחד, מנווטים בשטחים הבלתי צפויים של העסקים והחיים. 💪
__
מאחל לכולם סוף שבוע שקט ככל האפשר. ✨
אליאב.
