הרהורים של יזם: זה בסדר לא להיות בסדר

שיתוף פוסט זה

🕊️ הרהורים של יזם: זה בסדר לא להיות בסדר 🕊️
__
כשאנו מנווטים במסע היזמות, ברור שהדרך להצלחה אינה ישרה. עליות, ירידות, ניצחונות, כישלונות – כולם חלק מהחוויה. 🚀
__
היום, ביום ה-41 למסע בן 1,095 הימים שלי עם ImP-Act, בתוך יום עמוס בפגישות, חונכות והכנה להשקת הפודקאסט שלנו, נזכרתי באתגר עמוק ואישי יותר. הקריאה לחיילי המילואים והמלחמה המתמשכת שוקלים כבדות, תזכורת לעולם שמעבר לעסקים שלנו. 🌎
__
עבור אלו מאיתנו המאזנים חובות כיזמים וחיילי מילואים, המאבק הוא אמיתי. לעבור בין עסק לשירות, להרגיש מגוון של רגשות, ולא תמיד לפעול במיטבנו – זו מציאות קשה. אבל, זה בסדר לא להיות בסדר. 🛡️
__
המעבר הזה, ממדים חזרה לחיים אזרחיים בתוך חוסר ודאות, הוא מורכב. אם אתה נאבק, אתה לא לבד. אל תרגיש אשם; להיות גם יזם וגם לשרת את המדינה שלנו הוא מאתגר מטבעו. 🇮🇱
__
זכרו, רבים כאן כדי לתמוך בכם. בקשו עזרה, הקדישו זמן לעיבוד והיו אדיבים לעצמכם. אנחנו נמצאים בזה ביחד, מנווטים בשטחים הבלתי צפויים של העסקים והחיים. 💪
__
מאחל לכולם סוף שבוע שקט ככל האפשר.

אליאב.


View Source

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו