יום 209 מתוך 1095: עושים עצירה עם המנטור

שיתוף פוסט זה



יום 209 מתוך 1095: עושים עצירה עם המנטור
__
היום היה לי מפגש משמעותי עם המנטור שלי – יזם עם אקזיטים מאחוריו, אחד שכבר ראה ועשה הכול. עברנו יחד על השבועיים האחרונים, בחנו הצלחות, אתגרים, ותכננו את הצעדים הבאים.
__

בעולם הסטארטאפים התזזיתי, קל לשקוע בעשייה ולשכוח לעצור. אבל עצירות כאלה – הפלטפורמות שבהן אנחנו עוצרים להסתכל על הדרך – הן קריטיות לבניית משהו משמעותי. הן מאפשרות לנו להתרחק רגע מהיומיום, לכוון מחדש ולוודא שאנחנו בכיוון הנכון.
__

למה Check-Ins כל כך חשובים?
1. מיקוד מחדש: קל ללכת לאיבוד בין כל המשימות וההסחות. עצירות קבועות מחזירות אותנו למטרות הליבה שלנו.

2. לחגוג הצלחות קטנות: ההתקדמות לרוב איטית ומדורגת. אם לא נזהה את הרגעים הקטנים של הצלחה, המוטיבציה שלנו עלולה לדעוך.

3. לתקן מסלול: כשמזהים אתגרים מוקדם, אפשר למנוע מהם להפוך למכשולים גדולים.

4. לטעון אנרגיות: לשאול את עצמנו – איך אני מרגיש עם הדרך עד כה? – זה הכרחי כדי לשמור על קצב ותחושת סיפוק לטווח ארוך.

__

מה הפלטפורמה שלכם לרפלקציה?
איך אתם דואגים לקחת רגע ולבחון את ההתקדמות שלכם? האם יש לכם מנטור, יועץ, או אולי כלי שעוזר לכם לראות את התמונה הגדולה?

בנקודת הזמן הזו, אחרי 209 ימים, עצירה כזו גרמה לי להבין כמה כבר התקדמנו. היעד אולי עוד נראה רחוק, אבל כל צעד קטן מקדם אותנו. רפלקציה היא לא הפסקה מהתקדמות – היא חלק בלתי נפרד ממנה.

אז איך אתם מאטים מדי פעם, ואילו תובנות אתם מוצאים בעצירות שלכם?
זכרו: לפעמים, דווקא כשדברים נעים מהר, ההחלטה הנכונה ביותר היא לעצור – אפילו לרגע אחד.

אליאב.


מקור מהעמוד פייסבוק של שדון דיגיטל

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו