יום 216 מתוך 1,095: להעיז לפלרטט
__
היום הייתה לי הזדמנות לאמן שריר חשוב – כזה שאני צריך כדי לגייס את ה-tech partner הנכון. אני לא מדבר על הפלרטוט שאתם חושבים עליו. אני מדבר על professional flirting – היכולת לגשת למישהו חדש, ליצור חיבור ולהדליק אצלו סקרנות.
__
בין אם זה דייט מבטיח, מפגש נטוורקינג או פיץ' לשותף פוטנציאלי – הכל מתחיל בתרגול היכולת להתחבר בצורה אותנטית. וזה קשה יותר ממה שזה נשמע.
__
השאלה האמיתית: האם אתם יכולים להתגבר על הפחד?
האם אתם מצליחים לעבור את המבוכה, לבלוע את החשש מדחייה, ולהתחיל שיחה עם מישהו שאתם לא מכירים?
האם אתם מסוגלים להגיד: "אני מחפש את זה", או "אני צריך עזרה עם משהו", או פשוט: "בא לי להכיר אותך"?
__
אם תחשבו על זה, כל חיבור מקצועי – בין אם זו שותפות עסקית, עסקת השקעה או בניית סטארטאפ מצליח – מתחיל מרגע אחד קטן של אומץ לגשת. זה להעז לפתוח דלת, גם אם אין הבטחה שתקבלו חיוך בחזרה.
__
להפלרטט עם הזדמנויות
הקסם מתחיל כשמעיזים לקחת את הצעד הראשון. שיחה יזומה, אפילו קלילה, יכולה לפתוח הזדמנויות שלא ראיתם קודם. לפעמים זה להסביר את החזון שלכם. ולפעמים – פשוט לשאול:
"רוצה לשמוע מה יש לי להציע?"
__
אז הנה העצה שלי: תפלרטטו עם העולם. היו סקרנים, פתוחים ומשוחררים, גם אם התוצאה לא ברורה מראש. החיבורים הכי משמעותיים קורים כשמעיזים ברגעים הכי בלתי צפויים.
__
ומה איתכם?
מתי בפעם האחרונה התחלתם שיחה עם מישהו חדש? מה קרה בעקבות זה?
שתפו בתגובות – מי יודע לאן זה יוביל?
נפגש בצעד הבא במסע, עד פה להיום,
אליאב

