היום התחיל מוקדם. יום מורכב, כזה שמעלה טריגרים קשים שנובעים מהמציאות הקיימת סביבנו. גם מפגש חברתי עם אנשים טובים לא הצליח להוציא אותי מהמצב הזה.
__
בהתחלה התנגדתי לזה. ניסיתי להעלות את האנרגיה, לשנות את המחשבות, להכניס תחושות אחרות. שלפתי כל כלי שאני מכיר כדי להחליף הילוך. אבל הפעם זה לא עבד.
__
זוהי תקופה מאתגרת. לבנות סטארטאפ כשברקע מציאות של מלחמה זו דרך שלא יכולתי באמת להתכונן אליה. כל יום אנחנו נתקלים בסיפורים קשים, אובדן ורגשות שלא תמיד קל להביע במילים.
__
אז היום שחררתי. חיבקתי את הכאב ונתתי לעצמי פשוט להרגיש אותו, בלי לנסות להסתיר. להבין שזה גם חלק מהדרך. להיראות בעיניים לא מחייכות – זה בסדר.
__
אני בסדר. אני מספיק ואני ראוי, גם כשהאנרגיה נמוכה, גם כשהתחושות לא מתיישרות.
האנרגיה עדיין נמוכה, אבל זה רק שלב נוסף בדרך. עכשיו חוזרים לעבודה על הסטארטאפ, ויחד עם זה למצוא רגעים לשחרר, להיטען, ולצבור כוחות מחדש.
מאחל לנו ימים טובים יותר. ולתקווה שלא נאבד עוד מטובי האנשים ושהאחים והאחיות שלנו מעזה יחזרו היום.
אליאב
