יום 58 מתוך 1095: יזמות בגוונים ורודים או יזמות אותנטית?
__
היום, אני רוצה לחלוק את המסע שלי בעולם היזמות, תוך התמקדות באתגרים ובמציאות שלעיתים קרובות אנו מסתירים. אמש היה קשה – נושאים הקשורים למלחמה, למצב ולמילואים הכבידו על מוחי. עם זאת, כשהסתכלתי על לוח הזמנים העמוס שלי, שקרה במלואו למרות הכל, קיבלתי החלטה הכרחית. בסוף היוםלקחתי קצת זמן ללכת לים, להירגע, לנקות את המחשבות שלי ולהשקיע קצת ברווחתי. 🌊🧘
__
היום לא היה רק על הרפיה; זה סימן אבן דרך משמעותית – הקלטנו את הפרק הלייב הראשון של הפודקאסט שלי ושל דודי 🎙️ לצד זה, עבדתי בשיתוף פעולה הדוק עם שניים מהיזמים שלי בפרויקטי הפיילוט שלהם, תוך התקדמות משמעותית. 🚀
__
אבל בואו נהיה אמיתיים – התקופה הזו מאתגרת, ואני רוצה לנרמל את הסנטימנט הזה. אני משוחח לעתים קרובות עם קולגות ויזמים, ותנו לי לומר לכם – המצב בתעשיית ההייטק קשה! סטארטאפים מצטיינים נסגרים, עובדים מאבדים את מקום עבודתם, ויש מאבק אינטנסיבי בחוץ. הכל קשה כרגע, ואנחנו צריכים להכיר בכך.
__
איך נוכל לתמוך אחד בשני?
איך נוכל לתמוך אחד בשני באמת אם נמשיך בקצב הפוסטים הורודים של לינקדאין שמראים שהכל מושלם – פגישות, כנסים, הישגים ועוד? חגיגת ניצחונות, הצלחות ומפגשים חשובה, ללא ספק! 🎉
עם זאת, יש גם מרחב מכריע לאותנטיות, להכרה באתגרים וקשיים. זה חלק מהסיפור, וכולנו עוברים את זה.
אז בבקשה, בואו נהפוך את המרחב היזמי לאותנטי יותר, ונאפשר ליזמים לדבר על הכל – הטוב, הרע והמפרך. 🙌
__
אנשים, כולל משקיעים, יזמים, לקוחות וכישרונות, רוצים ליצור קשר עם אנשים אמיתיים. המיתוג שלכם לא יסבול אם תראו גם את ההצלחות שלכם וגם את הקשיים. פשוט להיות אנושיים. אתם מסכימים ?
משקיע חכם אמר לי פעם: "ללא קושי, איך נבדיל בין הטוב?"
זה הכל להיום.
אליאב
