מאבק בחיה שכולנו מכירים טוב מדי – FOMO, במיוחד כשזה מגיע לטכנולוגיה

שיתוף פוסט זה

היי לכולם! הגיע סיכום יום ה15 מתוך 1095 🚀

__

רק רציתי לשתף קצת מהיום שלי במאבק בחיה שכולנו מכירים טוב מדי – FOMO, במיוחד כשזה מגיע לטכנולוגיה. 🖥️💔

__

הלפטופ שלי החליט לפרוש, והחיפוש אחר חדש זרק אותי למערבולת הבחירות. מק או ווינדוס? חדש או כמעט חדש? יוקרתי או פרקטי? האפשרויות היו אינסופיות, ועייפות ההחלטות מתסכלת ומורכבת כמעט כמו מציאת דייט נכון בעידן הלייקים והאפליקציות.

__

אבל הנה מה שלמדתי: זה חיוני לדעת מה אתם באמת צריכים (ברמת מה המטרות שלכם במחשב), להגדיר תקציב ולהבין את הבלתי ניתנים למשא ומתן. וזכרו, אין רק בחירה אחת מושלמת. סמכו על תחושת הבטן שלכם, קבלו את ההחלטה ואל תסתכלו אחורה (כן קל להגיד אבל קשה לעשות ובעיני דורש תרגול מיינדסט להתמקד במה שבחרנו מכל הלב). 🌈

__

לילה טוב. נתראה מחר!

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו