פייסבוק נייט

שיתוף פוסט זה

פייסבוק נייטו
פייסבוק נייט. רדו מזה.
זה כבר לא ראלי. ישראלי אחר ישראלי נרשם לפייסבוק, אנשים מדברים על זה כאילו משהו חדש הומצא. כאילו זה לא היה שם לפני, כאילו זה כלי שימושי כמו יוטיוב.

Facebook הוא אתר אינטרנט אמריקאי הפועל כרשת חברתית, אשר נפתח לשימוש ב-4 בפברואר 2004.

זוהי רשת חברתית, זה אינו דבר חדש. זה לא הדבר שהומצא. ההסחפות אחרי זה מעייפת, אותי בכל אופן וממש נמאס לי לשמוע את השם הזה כל בוקר, בכמעט כל שיחה שיוצא לי לשמוע.

מהו הדבר הבא שמושך ישראלים רבים לשם? האם זה התיאום לו"ז? האם זה מערכת ההודעות? השיטה שזה עובד? האם אין מקום למקושרים כחול לבן מאשר לפייסבוק?

וגם אתם לא מצליחים למחוק את החשבון? גם אני לא. גם כתב ערוץ 4 הבריטי לא.

זהו עוד טרנד שיעבור, ואני מתחיל לספור את הימים בקללות עד שזה יקרה. שיעבור כבר.

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו