תרגעו, המשטרה פה

שיתוף פוסט זה

מתוך גוגל - אין קשר למצולמים
משטרת ישראל. למצולמים אין קשר לפוסט.
נתחיל מההתחלה: תחנות המרכזיות בערים כבר אינם מאובטחים, כבר יותר משבוע. אף אחד כרגע לא יודע מה יהיה עם הנושא הזה, אבל אין תקציב וזה לא מפריע לאף אחד.

היום הייתי בתחנה המרכזית בבאר שבע, וכנראה שקיים חשש גדול מאוד לפיגוע שמה, שכן המקום כבר לא מאובטח עם שומרים.

הפיגוע היום בדימונה העלה את הכוננות של המשטרה במרחב דרום, ובאמת, המשטרה נמצאת, היו מעל ל50 שוטרים "שדאגו" להוריד לנו את הדאגות.

אלא, שכנראה לשוטרים נורא משעמם לפתוח עיניים ולעשות את התפקיד המוטל עליהם. אז כל אחד תופס פינה, לוקח כיסא מהחנות הקרובה ומתיישב, חלקם אפילו יושבים ומשחקים שש-בש, רובם סתם יושבים בחברותה. שאם, רק אם המחבל יגיע, שיחכה לנו.

היום נראה רק שוטר אחד בכל התחנה, שבאמת היה נראה כי הוא "סוקר" את השטח, אבל הוא היה מהמשמר האזרחי ובהחלט לא צעיר, 60+ לפחות.

משטרת ישראל היקרה, יפה להראות לציבור שאתם פה כדי לשמור עליהם, אבל זה שאתם שולחים אנשים כדי להראות שיש פעילות, זה לא באמת דואג למטרה שלה אתם קיימים, לדאוג שהשטח יהיה סטרילי ולדווח על דברים חשודים.

זה לא היה יום פיקניק עם החברים, בטח שלא בשבילכם.

משטרת ישראל (שאמורה לדאוג לאזרחים) 2008.

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו