טוב, אני פותח עוד רשומה כי אין טעם לדחוף לאותו רשומה עריכה של עשרות פעמים (זה גם מקפיץ פידים).
הצעתי לדקר לוגו לפרויקט המקודש שלה, פרי יצירתה שהיא עומלת עליו כל יום. את הישנים שנפסלו והתגובות של דקר תוכלו לראות כאן.
ניסיתי להכין עכשיו משהו מתאים יותר, שתי גרסאות (אחת עם רקע ואחת בלי), אני מקווה שזה יתאים (אם לא, אז אני חסר הבנה בסיסית בתקשורת עם אנשים וגם יצטרך להכין עוד אחד).
אחד (עם רקע):

שתיים (ללא רקע):

אח"י דקר מוזמנת כמובן להמשיך ולהציק לי במידה וזה לא מתאים (ניסיתי באמת לעשות משהו כייפי כזה, לא רשמי, בצבעים זוהרים).
