ספאם. הרבה כזה

שיתוף פוסט זה

חודש אוקטובר באמצע שלו והתיבה שלי מלאה ספאם. הרבה ספאם (פעם בחודש היא אמורה להתרוקן).

ספאם. הרבה מהסוג הזה.

ג'מייל, הוא בחור חכם שגרם לי להעביר רק 2 הודעות לדוא"ז. ועזבו את זה, הבנאדם לומד, פעם הייתי מכניס 90% מהם.

ג'מייל, תעשה לי ג'יגות.

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו