היום (ממש ברגעים אלו סיימתי את רוב האתר והשירותים) ערכתי באתר, ובשירותים הנלווים לו עריכה לתקן Html, הכי חדש.
כמה כייף לראות את ה- V הירוק הנוצץ, במקום ה"!". עדיין לא סיימתי את העמוד יצירת קשר, אבל אני מאמין שבימים הקרובים גם הוא יהיה מוכן (הדף הזה נוצר לפני הרבה מאד זמן, ויש בו המון שגיאות – אני אצטרך לשבת ולכתוב אותו מחדש).
כמו כן, בדקתי וצימצמתי גם כאן במערכת תגים פגומים, אם כי, יש כאלו שהוא לא מקבל – שלמשל באתר, הוא אכן מקבל. אני אפנה לאתר הסטנדרטים באינטרנט לתשובה בנושא.
ואם תשימו לב, Icons,
למעלה בכתובת (לדפדפנים תומכים בלבד) צץ לו.
פשוט מתוק 😀
אז זהו עידכון קצרצר שמדווח על ה- V הירוק (שבעצם אומר שיש גישה מעכשיו לגולשים מכל דפדפן שתרצו),
שיהיה לילה טוב,
השדון האגדי,
עכשיו גם תומך 🙂
