החלטתי שהגיע הזמן לתת לכם לדבר.
אם יש משהו שמפריע לכם בעיצוב,
אם יש לכם משהו שמפריע לכם בהצגה של התכנים,
אם המחשב שלכם לא רואה טוב את העיצוב,
או אם אתם חושבים שאתם שיש משהו שחסר בשדון,
כל דבר,
משהו בשליחת תגובה מפריע לי, העיצוב צהצהב לי מידי, העיצוב משעמם, יש בעיה/ תקלה שאני לא איתרתי?
זה הזמן שלכם לדבר,
הביעו דיעה, דווחו – מבטיח לנסות להתייחס לכל דבר שתרשמו.
