כאילו Dָיי? ג.יפית

שיתוף פוסט זה

ג.יפית על המסך המחשב
כאילו מספיק? גם באינטרנט עכשיו?
גרינברג יפית היא אחד מהדברים השנואים עליי על פני האדמות. וזה לא אישי, היא לא שפכה עליי קפה במסעדה אחרי שאמרתי לה להיות קצת בשקט שאני אוכל.

ג.יפית היא דמות המופיעה בפרסומות, אני לא מחדש לכם שוב דבר על זה. כולם מכירים את "זה כדאי!" בסופו, כולם יודעים איך הכלה שלה הצטרפה אליה וממליצה איתה על דגני נסטלה.

וכמו שכולם מכירים אותה בערב, אחרי כל היום המפרך, שאתה יושב לראות טלוויזיה ולאחר רבע שעה של תכנית אתה רואה את ג.יפית בכל יום ויום , עם שיווק אחר על אותו רקע פרסומת, אתה משתגע וצועק: "יפית?!! צאי לי מהמסך"!

אני מבין את הרעיון הפשוט מאחוריה, שהיא מוכרת לנו את המוצר – בלי כל מיני טריקים מאחורה, בלי אותיות קטנות, אבל כאילו דיי? גרינברג יפית צריכה מחליפה ודרוש שהיא תהיה עם קול נחמד שימקסם אותנו. ולא, אני לא מדבר על הכלה שלה למרבה היגון.

ג.יפית מתבקשת לסגור את העסק, או לפחות לשנות קצת את צורת ההגשה מפרסומת לפרסומת, רצוי גם בתחפושת כדי לא לראות אותה ואת הכלה שלה. חשוב לא לשכוח לערוך מיקצועית את הקול שלא נכיר בו, מוכר מוכר אבל נמאס.

הפרסומת החדשה של ג.יפית בדפי זהב, סוף סוף קצת שונה ולהיות הכי כנה? טוב לי שהיא צועקת "תעזוב אותי, לאן אתה לוקח אותי", אבל לא טוב לי לשמוע את זה בקול שלה. דיי, את בסוף תעשי לילדינו בעיות נפשיות – "סיוטי גרינברג יפית וכלתה", או שזה יהיה אני שאתשגע.

יפית, לכי הביתה. תני את מקומך למישהי אחרת.

כאילו Dָיי?

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו