מאיפה מתעדכנים?

שיתוף פוסט זה

כחלק מרענון השדון האגדי, ביניהם קודי עיצוב שמשתנים קריאת הפוסט יכולה להיות לא תקינה. אני מתנצל על כך ומפנה אתכם לקרוא דווקא פוסטים עדכניים. לא ניתן להגיב לפוסט זה.

The SHeDoN.

המצב של היום בהחלט לא מאיר פנים, בטח שלא לצפונים שבנינו.

יש לנו קיום מספר דרכים להתעדכן, ולקבל מידע על "הקורה במדינה". מי אמין יותר? איזה אידיוט יותר ויגרום לי פשוט להעביר לראות חברים, בDvd בגלל השטויות שהוא אומר? ואיפה אפשר למצוא פחות דרמה, יותר על המצב?

מה שונה בין הטלוויזיה לאינטרנט או לרדיו?
בטלווזיה אני יכול לצפות, ואולי לראות שידור ישיר.

לעומת הכלים האחרים כדי להתעדכן,
ברדיו..אני יכול רק לשמוע.

באינטרנט,
אני בעצם יכול גם לראות קטעים,
גם לראות ביקורת,
וגם למצוא כתבות בגלל שקמתי ב10.

לכל אחד כמובן יש את הטעם וגם את החסרונות שלו,
וזאת גם בדיוק הבעיה..מאיפה הכי כדאי להתעדכן?

אני הייתי בוחר ברדיו במקרים מסוימיים,
אין שם את כל הבולשיט מאחור..

יש שם חדשות,
ביקורת..
והעברת המידע עוברת מצווין.

אבל הרדיו הוא לא מכשיר Max (צורך הבנה, Yes Max),
אני לא יכול לראות את המתרחש מתי שבא לי.

הטלווזיה?
אם הטלוויזיה אני הייתי מעדיף לראות דברים,
גם בזמן האחרון, אפיקי החדשות שם..עלו לכולנו על העצבים.

נחמד לראות תמונה,
אפילו לפעמים אני מנסה לחשוב..איך אני הייתי שמה (ואולי גם על זה, אפתח רשומה),
נחמד לראות Online ובזמן אמת מה קורה,
אך את הכאב ראש שעושים העמיתים לצדדים של יונית וגדי או מיקי ויעקב, אני לא מוכן לסבול.

אז טלוויזיה..זה אולי לראות Online וכואב ראש,
רדיו..זה הכי פשוט, נעים ופשוט..אבל חסר בו את התמונות,

מה נשאר לנו?
כן, נכון המעביר מידע הגדול בעולם, הInternet.

גם לאינטרנט יש חסרונות,
תמונות אני יכול לראות,
גם לשמוע..זה לא כזה קשה במודרניות של הרשת כיום,
ואפילו לחזור אחורה או לקרוא מה היה לפני שקמתי, לפני שפיספתי כי הייתי עסוק.

אפשר להדפיס,
שיהיה לעדכן או לקרוא אחר כך.

אינטרנט זה כלי מצווין,
אבל הייתי בוחר בו כ"ארכיון" "במידה ו.."

בטלוויזיה אני נמנע,
לא כי היא לא מעבירה את המידע,
היא מעבירה, אבל ביחד איתו גם כאב ראש אחד גדול.

ורדיו?
ליד המיטה, שכבר אני מסיים לקרוא את הספר,
רדיו זה מצווין, אבל למיטה.

"איפה אז מתעדכנים", שוב אני שואל את עצמי.

החלטתי שאקח את המידע משלושתם,
תלוי במעורע ואיפה אני נמצא.

אך בבקשה, את הTv שלכם,
תשמרו כמה שיותר לסרטים וסדרות שאתם אוהבים.

—————————————————
ולמי שתהה מה מטרת הפוסט,
המטרה היא לתת ביקורת ודעה על כל כלי העברת מידע שקיים כיום,
או לפחות, ביקורת שלי ודעתי האישית בלבד על ה3 כלים האלו כיום, בסיטואציה הזאת – "ישראל נלחמת" אמרה יונית.

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו