The SHeDoN.
כבר עברו 31 יום מאז החלה המלחמה. אנשים במקלטים, חייליים נהרגים – ואנחנו נלחמים מלחמת קיום.
לא הקדשתי למלחמה הזאת רשומה אחת, ויש לי בהחלט דעה שאני רוצה להביע.
"ישראל נלחמת"
לאחר 6 שנים של טרור, ישראל נכנסת למלחמה. הצבא מתאמן, מגייסים אנשי מילואים, ויוצאים למלחמת קיום.
אי-אפשר להגיד שהצד השני (חיזבאללה) לא סובל מהמצב, והם גם ציפו לתגובה אחרת לגמרי. גם ישראל, מהצד הצפוני שלה סובלת ונהרסים שמה החיים, שגרה זאת בהחלט לא. קיץ 2006, מלחמה נגד החיזבאללה, מלחמת קיום.
חיילים שלנו נהרגים מידי יום,
וכך גם אזרחים ואנשים במדינה שלנו, מירי טילי הקטיושה.
6 שנים ישראל נמצאת במצב קשה,
הבורסה והכלכלה,
החיים פה לא היו שקטים כבר הרבה זמן,
פיגועי התאבדות שהרגו לנו אלפי אנשים,
מלחמות האיבה,
הרבה כאב נחל בשנות המילניום.
המלחמה לא נבעה רק בגלל החיילים החטופים,
המלחמה נבעה בגלל שרצינו ללחום על הקיום שלנו,
מדינת ישראל נלחמה ונלחמת יום יום, ולילה לילה ב6 השנים האחרונות,
ארגונ הטרור למיניהם,
ביניהם, הארגון חיזבאללה שאנחנו נלחמים איתו עכשיו בלבנון,
כולם..רוצים, ואי אפשר לומר שהם לא אסרטיביים להשמיד את המדינה שלנו, ארץ זבת חלב ודבש.
המלחמה הזאת שאנו נלחמים,
והמצב העכשווי (של ה31 הימים קודם ועכשיו) הם לא מצב קל.
אבל פעם אחת,
המדינה הזאת מאוחדת כפי שלא הייתה מעולם.
אזרחי המדינה נותנים עמדה, להמשיך – עם הכאב, אנו מודעים שאין דרך אחרת, וגם אם אדמתנו בוערת.
טילי הקטיושות הורסות לנו את צפון המדינה,
והם נמצאים במצב של פחד, אימה וכעס.
כך או כך,
סבלנו ב6 השנים הללו,
סבלנו..יותר מידי.
והינה אנחנו נכנסים ללבנון,
מפוצצים את דרום לבנון, אך נזהרים לא להרוס תושבים או בני אדם חפים מפשע,
נכנסים ללבנון במטרה אחת,
ישראל כבר לא שותקת, ישראל עכשיו מאוחדת, ודורשת – ישראל, ולעם ישראל נמאס, והיא מגיבה.
ח ו ק י ה מ ש ח ק י ש ת נ ו
עם אחד מאוחד,
נלחם למען מדינתנו,
עם אחד שלם, מוכן לסבול ייסורים כי המצב לא יכול להימשך.הם השיגו האמנם פציעות בעמנו,
אך ביחד, גיבשו עם שלם.אם המלחמה תיפסק בתנאים שישיארו את החיבזאללה,
היא תגדל, ותתחמש יותר, תפגע אחר-כך הרבה יותר חזק,
ולכן אני בעד המלחמת קיום הזה – וטוב מעכשיו מאשר מאוחר מידי.
קשה ואנחנו נלחמים במשך כל קיום מדינתנו,
אבל אם הקושי,
אין עם יותר או משינה יותר חזקה מישראל,
בגלל הניסיון שלה,
ובגלל שהיא באמת לא רוצה לפגוע,
אלא ליישר קו, ולחיות בשלום.
אנחנו ננצח.
